Tel. +48 32 7614006

Regulamin

Regulamin korzystania z usług w związku z COVID-19

W związku z bieżącą sytuacją epidemiologiczną zmieniamy niektóre zasady obsługi naszych klientów:

1. Nasi pracownicy nie mogą wsiadać do Państwa samochodów. W związku z tym będziemy Państwa prosić o samodzielne wjeżdżanie na stanowiska obsługi oraz wyjeżdżanie z nich. Jeżeli nie czują się Państwo na siłach by samodzielnie wjeżdżać na stanowiska prosimy o przyjechanie z osobą, która będzie mogła wykonać wskazane czynności. Nie będzie również możliwości pozostawienia pojazdu na naszym warsztacie w celu obsługi w tzw. wolnej chwili przez nasz personel. Wjazd  na stanowisko oraz wyjazd z niego odbywa się na Państwa odpowiedzialność. Warsztat nie będzie ponosił odpowiedzialności za wyrządzone szkody powstałe podczas tych czynności.

2. Przed wjechaniem na stanowisko będą Państwo poproszeni o samodzielne wyciągnięcie przywiezionych opon z pojazdu i pozostawienie ich przed warsztatem.

3. Po wjechaniu na stanowisko będą Państwo mogli:
- poczekać w pojeździe nie wychodząc z niego przy zamkniętych drzwiach i wyłączonym silniku
- opuścić pojazd oraz poczekać na zewnątrz warsztatu do czasu ukończenia czynności przy Waszym samochodzie
- skorzystać z poczekalni usytuowanej na pierwszym piętrze nad warsztatem.
W czasie tym nie powinni się Państwo oddalać na wypadek konieczności przeparkowania pojazdu.

4. Po wykonaniu przez nas obsługi Waszego pojazdu poprosimy Państwa o samodzielne wyjechanie ze stanowiska oraz samodzielne spakowanie wymienionych opon oraz zużytych worków na opony.

5. Warsztat nie zapewnia toalety dla klientów. Nie zapewniamy również innej infrastruktury sanitarnej a w szczególności środków higieny osobistej.

6. Tak jak do tej pory podczas wymiany opon dostaną Państwo nowe worki na opony jednak zużyte worki będziemy Państwu oddawać.

7. Prosimy również o nie pozostawianie śmieci w śmietnikach znajdujących się na naszym warsztacie.

8. Klienci wykonujący usługę serwisu klimatyzacji oraz innych usług będą poproszeni o wykonanie niezbędnych w tym celu czynności wewnątrz swojego pojazdu. W związku z tym nie będą mogli pozostawić pojazdu i oddalić się od niego.

9. Osoby które mają tzw objawy grypowe proszene są o umówienie się na inny termin.

10. Każdy klient jest zobowiązany zakryć nos i usta przebywając na terenie naszego warsztatu. Klientowi nie spełniającemu tego wymogu warsztat może odmówić obsługi. Wyjątkiem jest sytuacja gdy klient podczas obsługi przebywa w pojeździe a ten ma pozamykane okna.

11. 7.Prawo do interpretacji regulaminu należy do personelu firmy LIDERSPEED

Regulamin ma charakter tymczasowy do odwołania.

Za utrudnienia przepraszamy.

System rezerwacji terminów

 

rezerwacja-online

 

 

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza Państwa zgodę. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

UWAGA

W związku z bieżącą sytuacją epidemiologiczną zmieniamy niektóre zasady obsługi naszych klientów więcej informacji
Zmiany obowiązują do odwołania.